ارسال سفارشات
زمان حمل بسته دراین روش به مقصد تهران ۱ روزمی باشد و به مقصد سایرشهرها ۲ الی ۳ روز می باشد.
زمان حمل بسته دراین روش به مقصد تهران و شهرهای بزرگ ۱ الی ۲ روز است وبه مقصد شهرهای کوچک و روستاها ممکن است ۳ الی ۴ روز باشد.
زمان حمل بسته دراین روش ۳ الی ۶ روز است.این روش حمل برای مشتریان به هیچ وجه توصیه نمی شود
زمان حمل بسته دراین روش به شهرهای در مسیر مستقیم پایانه مسافربری رفسنجان ۲ روز و در شهرهای مسیرغیرمستقیم پایانه مسافربری رفسنجان ۴ روز است.این روش حمل را برای شهرهای در مسیرغیرمستقیم پیشنهاد نمی شود.
زمان حمل بسته دراین روش ارسال کمتر از ۲۴ ساعت است.این روش مخصوص شهررفسنجان می باشد.
بسته های ارسالی با تمامی روشهای ارسال درزمان ارسال بیمه می شوند،اما این بیمه تنها شامل نرسیدن بسته به مقصد به واسطه گم شدن و آتش سوزی می باشد که تمام هزینه کالا توسط شرکت های مذکور پرداخت نمی شود. لذا در صورت تمایل میتوانید فقط در روشهای ارسال بسته با تیپاکس،ترمینال مسیرمستقیم و پیک موتوری با هزینه بسیارپایین سفارش خود را بیمه تکمیلی نمایید.با تماس گرفتن با فروشگاه وهماهنگ کردن می توانید سفارش خود را در برابر شکستگی بیمه نمایید. توجه داشته باشید که با بیمه نشدن سفارش،درصورت کوتاهی و حمل نامناسب شرکتهای فوق هیچ مسئولیتی برعهده فروشگاه نمی باشد. توجه داشته باشید که قوانین جدید شرکتهای حمل و نقل (تیپاکس،پست و…) خارج ازحیطه مسولیت این فروشگاه می باشد.
سفارشات ارسالی توسط فروشگاه تا جای ممکن بصورت محکم و با ایمنی بسیار بالا بسته بندی می شود
قبل ازتحویل سفارش از شرکت حمل و نقل طرف قرارداد (تیپاکس) ابتدا ظاهر بسته را چک نمایید که دچار آسیب و یا پارگی نباشد درصورت مشاهده هرگونه آسیب ظاهری دربسته از قبول بسته خوداری نمایید و با فروشگاه تماس بگیرید.تحویل گرفتن بسته به منزله سالم تحویل گرفتن می باشد و پس ازتحویل هرگونه گزارش درمورد آسیب دیدگی بسته برای فروشگاه پذیرفته نیست.
اگر پس از چک کردن ظاهر بسته و اطمینان از سالم بودن،بسته را از شرکت حمل و نقل تحویل گرفتید و پس از بازکردن متوجه شدید که ظاهر کالا دچارآسیب دیدگی و یا شکستگی شده است طی ۲۴ ساعت مهلت دارید که به فروشگاه اطلاع دهید.درصورتی که پس از گذشت مهلت مشخص شده به فروشگاه اطلاع داده نشود به منزله سالم تحویل گرفتن کالا می باشد و بنابراین هیچگونه عذری برای فروشگاه پذیرفته نیست و به آن رسیدگی نمی شود.
(تمامی کالاهای فروشگاه قبل ازارسال توسط واحد کنترل کیفیت دیجیتال دکور بازبینی و تست فنی می شوند)
شرایط و قوانین فروشگاه
ثبت سفارش در هرزمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین فروشگاه دیجیتال دکور ازسوی مشتری می باشد.
توجه داشته باشید که اصول و رویه های فروشگاه منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران،قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت ازمصرف کننده می باشد.
درصورتی که درقوانین فروشگاه،رویه ها و سرویس های فروشگاه تغییراتیدر آینده ایجاد شود درهمین صفحه منتشر می شود.
لطفا در هنگام ثبت سفارش آدرس کامل پستی، کدپستی و مشخصات خود را کامل و با دقت وارد کنید و حتما ایمیل و یا شماره تماسی که قرار می دهید معتبر باشد تا در صورت نیاز بتوان با شما در ارتباط بود.ضمنا درصورتی که اطلاعات مندرج در حساب کاربری شما صحیح نباشد هرگونه تاخیر به وجود آمده در ارسال سفارش متوجه خریدار می باشد.
سفارشات ثبت شده طبق روشی که در زمان ثبت سفارش توسط مشتری تعیین می شود ارسال می شوند که مشخصات و زمان حمل مربوط به تشریح درقسمت ارسال سفارشات قید شده است.
پرداخت مبلغ سفارش به روش های گوناگون شامل واریز داخل بانک،کارت به کارت و پرداخت آنلاین می باشد که پس از ثبت سفارش قابل انجام است.
پس از ثبت سفارش و تایید پرداخت،سفارش در نوبت قرارمی گیرد که نوبت آماده سازی سفارش به ترتیب زمان پرداخت سفارشات تعیین می شود.
سفارشات طی ۲ الی ۵ روزکاری پس ازثبت سفارش آماده جهت تحویل به شرکت حمل ونقل می باشد.
درصورت ثبت سفارش اگرقبل از تحویل سفارش به شرکتهای حمل ونقل (تیپاکس،پست و…) سفارش خود را لغو نمایید
لغو سفارش شما پذیرفته و باکسر ۱۰% ازمبلغ سفارش،مبلغ شما حداکثر تا ۲ روز کاری عودت داده خواهدشد،در غیر این صورت اگرسفارش به شرکت های حمل و نقل تحویل داده شده باشد لغو سفارش پذیرفته نمی شود.
درصورت مشاهده مغایرت درکالای ارسال شده با کالای سفارشی شما،مشتری موظف است تا ۲۴ ساعت پس ازدریافت سفارش به فروشگاه اطلاع و نسبت به مرجوع کردن کالا اقدام نماید،درغیراین صورت بعد ازاین زمان مسئولیتی برعهده فروشگاه نمی باشد و به آن رسیدگی نخواهد شد.
جهت مرجوع کردن سفارش پس ازهماهنگی با فروشگاه سفارش مرجوعی باید دربسته بندی بسیارایمن و مناسب بازگشت شود درغیراین صورت با بروزهرگونه عیب درهنگام حمل و نقل (درصورت مشاهده ناایمنی بودن ازطرف مشتری) امکان مرجوع کردن از بین خواهد رفت.
درصورتی که سفارش پس از ارسال،به فروشگاه برگشت بخورد علت برگشت سفارش بررسی می شود درحالتی که علت آن کم کاری از فروشگاه باشد (ناخوانا بودن آدرس،درج اشتباه مشخصات،مشکل دربسته بندی و…) سفارش مجددا بصورت رایگان به مشتری ارسال می شود،ولی درحالتی که علت برگشت خوردن سفارش ازسوی مشتری باشد (عدم حضورمشتری درزمان تحویل،ثبت اشتباه آدرس و یا مشخصات توسط مشتری و…) جهت ارسال مجدد سفارش به مشتری،مشتری موظف به پرداخت هزینه برگشت سفارش وهمچنین ارسال مجدد سفارش می باشد.
اگر پس ازبرگشت خوردن سفارش ،مشتری دریافت مجدد سفارش خود را لغو نماید،هزینه ارسال رایگان (توسط فروشگاه) + هزینه برگشت خوردن سفارش + ۱۰% هزینه لغو سفارش ازمبلغ سفارش کسرمی گردد و مابقی هزینه حداکثر تا ۲ روز کاری عودت داده خواهد شد.
تمام کالاهای فروشگاه دارای یک سال گارانتی میباشند.
درصورتی که از درست کار نکردن کالا اطمینان حاصل کردید،کالا را پس از هماهنگی با واحد پشتیبانی جهت بازبینی فنی به دفتر دیجیتال دکور واقع دررفسنجان کشکوئیه شریف آباد خیابان بیژن امین پلاک۲۲ ارسال نمایید.
لازم به ذکر است که هنگام ارسال کالا،در یک برگه مورد خرابی کالا به همراه توضیحاتی در همین زمینه به همراه آدرس کامل خود و نام و شماره تماس خود را ارسال نمایید.در صورتی که برگه به همراه این محصول ارسال نگردد،دستگاه مورد باز بینی فنی قرار نخواهد گرفت.
مواردی که گارانتی کالا را از درجه اعتبار ساقط میکند:
وجود آثار ضربه و ضایعه فیزیکی قابل مشاهده بر روی کالا
اتمام مدت زمان گارانتی
وجود آثار دست کاری شده بر روی کالا
مشاهده دست خوردگی و یا ایجاد مشکل بر روی برچسب گارانتی نصب شده در پشت کالا
توجه داشته باشید که فقط کالاهایی که در محدوده زمانی گارانتی باشد و با توجه به موارد بالا از درجه اعتبار گارانتی ساقط نشده باشد همه ی هزینه های بازگشت به فروشگاه،تعمیر و ارسال مجدد به مشتری توسط فروشگاه انجام میشود.
جهت یادآوری در صورتی که برگه اطلاعات شامل آدرس،علت خرابی،نام و شماره تماس به همراه محصول ارسال نگردد،فروشگاه مسئولیتی در قبال پیگیری گارانتی نخواهد داشت.
تمامی کالاها قبل از ارسال توسط واحد کنترل کیفیت گروه تولیدی سیوران باز بینی و تست فنی میشود.