شرایط و قوانین فروشگاه

 

ثبت سفارش در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین فروشگاه دیجیتال دکور از سوی مشتری می باشد.

توجه داشته باشید که اصول و رویه های فروشگاه منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از مصرف کننده می باشد.

 

 

  • ثبت سفارش و خرید به چند روش انجام‌ می شود:
  • خرید اینترنتی از طریق سایت       www.digitaldecor.ir
  • خرید تلفنی از طریق شماره تلفن           ۰۳۴۳۴۳۶۰۰۴۳
  • خرید از طریق اینستاگرام                   www_digitaldecor.ir@
  • پس از ثبت سفارش، سفارش در نوبت آماده سازی قرار می گیرد.
  • لطفا در هنگام ثبت سفارش اینترنتی آدرس کامل پستی، کدپستی و مشخصات خود را کامل و با دقت وارد کنید و حتما ایمیل و یا شماره تماسی که قرار می دهید معتبر باشد تا در صورت نیاز بتوان با شما در ارتباط بود.(اطلاعات مشتریان نزد فروشگاه محفوظ می ماند)
  • در صورت وجود نقص در مشخصات وارد شده، یک روز قبل از ارسال سفارش با خریدار جهت هماهنگی تماس گرفته خواهد شد لذا در ثبت شماره تماس خریدار و یا تحویل گیرنده دقت نمایید.
  • پرداخت مبلغ سفارش به روش های گوناگون شامل پرداخت درب منزل، واریز داخل بانک، کارت به کارت و درگاه امن پرداخت آنلاین می باشد که پس از ثبت سفارش قابل انجام است.
  • سفارشات طبق روشی که در زمان ثبت سفارش توسط مشتری تعیین می شود ارسال می شوند.
  • ارسال رایگان فقط ویژه سوئیچ مخفی می باشد و شامل حال ساعت های دیجیتال نمی باشد. در طی روال خرید سوئیچ مخفی، در صفحه تسویه حساب، روش ارسال با پست سفارشی را انتخاب نمایید تا سفارش بصورت رایگان ارسال گردد.
  • مشخصات و زمان حمل، به تشریح در قسمت ارسال سفارشات قید شده است.
  • سفارشاتی که در انبار موجود باشند طی ۲ الی ۵ روز کاری پس از ثبت سفارش و سفارشاتی که پیش خرید شوند طی ۸ الی ۱۵ روز کاری پس از ثبت سفارش آماده جهت ارسال به شرکت حمل و نقل می باشند.
  • در رابطه با سفارشات پیش خرید توجه داشته باشید که با توجه به تحریم ها و همچنین نوسانات و مشکلات ارزی، ممکن است در مواردی استثنا تهیه بعضی از قطعات الکترونیکی در بازار با کمی مشکل روبرو شود و به سهولت قابل تهیه نباشد. به همین دلیل ممکن است در بعضی سفارشات مدت زمان آماده سازی سفارش نیاز به زمان بیشتری باشد که در صورت پیشامد چنین موردی به مشتری در خصوص زمان تقریبی آماده سازی سفارش اطلاع رسانی می گردد.
  • تحویل سفارش درب منزل می باشد، هنگام دریافت سفارش مشتری موظف است کالای سفارشی خود را از نظر سلامت فیزیکی ظاهری بررسی نموده و تحویل گیرد، توجه داشته باشید که تحویل گرفتن کالا به منزله تایید سلامت کالاست و پس از تحویل هرگونه اعلام نقص ظاهری بخصوص اعلام شکستگی و ترک خوردگی پذیرفته نمی باشد.
  • پس از ثبت سفارش، اگر تا قبل از تحویل سفارش به شرکت های حمل و نقل سفارش خود را لغو نمایید لغو سفارش پذیرفته می شود، در غیر این صورت اگر سفارش به شرکت های حمل و نقل تحویل داده شده باشد لغو سفارش پذیرفته نمی گردد.
  • در صورت مشاهده مغایرت در کالای ارسال شده با کالای سفارشی، مشتری موظف است تا ۲۴ ساعت پس از دریافت سفارش به فروشگاه اطلاع و نسبت به مرجوع کردن کالا اقدام نماید، در غیر اینصورت بعد از این زمان مسئولیتی برعهده فروشگاه نمی باشد و به آن رسیدگی نخواهد شد.
  • جهت مرجوع کردن سفارش به هر دلیلی، حتما از قبل با فروشگاه تماس گرفته و هماهنگ نمایید.
  • در صورتی که سفارش پس از ارسال، به فروشگاه برگشت بخورد علت برگشت سفارش بررسی می شود در حالتی که علت آن کم کاری از فروشگاه باشد (ناخوانا بودن آدرس، درج اشتباه مشخصات، مشکل در بسته بندی و …) سفارش مجددا بصورت رایگان به مشتری ارسال می گردد.
  • تمام کالاهای فروشگاه دارای ۱۲ ماه گارانتی طلایی و خدمات پس از فروش می باشد.
  • شروع گارانتی کالا از زمان ارسال کالا به مشتری محاسبه می گردد.
  • توجه داشته باشید که اگر کالایی دچار مشکل فنی شده باشد و با توجه به موارد زیر از درجه اعتبار گارانتی ساقط نشده باشد هزینه ی تعمیر و ارسال مجدد به مشتری توسط فروشگاه انجام می شود و مشتری هیچ هزینه ای پرداخت نخواهد کرد.

 

  • مواردی که گارانتی کالا را از درجه اعتبار ساقط می کند:

۱. وجود آثار ضربه و ضایعه فیزیکی قابل مشاهده بر روی کالا

۲. اتمام مدت زمان گارانتی

۳. وجود آثار دست کاری شده بر روی کالا

۴. مشاهده دست خوردگی و یا ایجاد مشکل بر روی برچسب گارانتی نصب شده در پشت کالا

  • تمامی کالاها قبل از ارسال توسط واحد کنترل کیفیت گروه تولیدی دیجیتال دکور مورد باز بینی و تست فنی قرار می گیرند.